petek, 26. februar 2010

Najin poligon! ;)




Jutri bo moja Tia stara 17 mesecev, joj kako čas beži, včasih kar ne morem verjeti, da je tako hitro minilo. In zakaj je tako? Ker uživam z njo vsak dan; na sprehodih po dežju ob Savinji, ko ni okoli žive duše, midve pa se igrava z njeno kuro, ko ji mečem žogice, ko trenirava poslušnost in ovire, ko jo gledam, kako se ji zmeša ko gre "iskat", ko ob večerih poležavamo, ko se me ob vsakem prihodu razveseli, pa čeprav sem šla samo v kamro po sesalec, ko jo vidim, kako divja z ostalimi psi,...zdaj sem popolnoma prepričana, da nikoli več ne bom brez psa! ;)


Ta teden me je malo izdalo zdravje, vendar sva kljub temu odšli dvakrat na poligon in danes naju že čaka tretji trening. In kaj so moji nauki za ta teden?
1. vedno poslušaj Evo :))))
2. vajo naprej delaj vedno na koncu treninga!


Malo za hec, ampak veliko za res. Da malo razložim...Najino delo je ocenjevala Eva in ona vidi stvari, ki jih sama ne bi nikoli. Tako sem dobila dober napotek pa izboljšanje plazenja, sicer ga Tia glede na to koliko časa se ga učiva, zelo dobro dela, vendar je Eva mene opozorila, da se prehitro ustavljam in vračam na začetni položaj. In kaj se zgodi ko delamo na Evin način? Vse skupaj odlično izpade. :)
Evi sva tudi pokazali vajo "stoj", sicer je bilo dokaj v redu, samo spet sem jaz nekaj mučkala in ko sva vajo ponovili po njenih napotkih, je Tia izpeljala vse 100%, tako da sem posumila, da z Evo na skrivaj trenirata ali pa je vmes med njima ena posebna telepatija. :))) Drugače je vsa poslušnost zelo dobra, zdaj poskušava podaljševati čas same vaje in jo ne nagrajujem več za vsako malo stvar. Pri vaji aport sem izbrala rokavico, ki je napolnjena z Gregatovimi starimi štumfi :)))), je kar velika rokavica za Tio, bova videli, kako bo šlo. Zaenkrat jo prinese, mogoče jo med nošenjem parkrat ubije...:)))
In za konec vaja naprej- imam poseben pripomoček, "tarčo", na katero sem začela učiti to vajo, najprej z dotikom, nato sem se jaz oddaljevala od tarče, na tarčo sem postavila igračo in poslala Tio ponjo. Tako sva nekako osvojili ta "naprej", zdaj se Tii čisto utrga, ko ji rečem, da greva "naprej", zgleda, da je to res nagrada za pse. Vaja naprej se dela na izpitih vedno na koncu in izgleda nekako tako: iz izhodiščne točke približno 10 korakov poleg, potem pošlješ psa naprej, po cca. 40 metrih se pes na tvoje povelje uleže. V glavnem Tia komaj čaka, da dobi moje povelje "naprej" in je temu primerno "bordersko napeta", zato tistih 10 korakov hodi kot da sva skregani! :)))) In zaradi tega morava vedno delati vajo naprej na koncu, ker dejansko to vajo izvajaš na koncu poslušnosti in tako pes ne bo v pričakovanju za povelje "naprej" med prosto vodlivostjo, vajami v gibanju,... In kdo mi je to vse povedal? Trikrat lahko ugibaš... Eva!!!! :)





Tako, danes je uradni trening reševalcev in danes bova trenirali stvari, ki jih sami ne moreva, to so prenos in skupino, malo bova povadili plazenje in vaje v gibanju ter prinašanje predmeta. Juhu, komaj čakam! :)

2 komentarja: