sreda, 3. marec 2010

PRIPRAVE NA IZPIT


Ja, izpit se bliža z neverjetno hitrostjo. Počasi že komaj čakam, da se stvari začnejo odvijati in da pokažemo, kaj smo se naučili in da prebijemo led!:) Ob torkih imamo sedaj treninge v Začretu, ampak namesto v hiši treniramo na kupih, kjer bo po vsej verjetnosti izpit v aprilu. Končno je obupal sneg in tako smo dobili po dolgi beli zimi končno priložnost, da preverimo stanje naših kupov in da napravimo kakšen nov grob. Tako sem zadnja dva treninga naredila na kupih, Tii zaenkrat ne delajo nobenih težav, že prvo iskanje sem naredila brez motivacije in tako mi je znova dokazala, da se prav dobro znajde v novih situacijah. Tudi včeraj sem naredila izpitno iskanje dveh markerjev brez motivacije, pri obeh je sicer dobila nagrado-igračo, za dober finiš pa pobeg in divja igra za piko na i. Tudi iskala je kar nekaj časa, se moram prav navaditi, da išče dlje kot ponavadi, saj tudi na izpitu iskanje na prvi stopnji ruševinskega izpita traja 15 minut. Normalno pa je, da se vodniku zdi to cela večnost. Stojiš tam na kupu, opazuješ svojega psa, ki z zagonom išče markerja in čakaš in čakaš...čakaš na tisti tako pričakovani lajež...in ko ga zaslišiš...to so takšni posebni občutki zmage, ponosa...ups,malo me je zaneslo! :)))
Sem pa spet ugotovila, da Tia laja veliko slabše na zaprte markerje (res da je bil marker čisto zaprt, ampak res, niti luknjice ni bilo proste)in na tem bomo mogli še delati. Tia si želi vedno priti čisto do markerja, zato jo moram še velikokrat postaviti v situacijo, da ne more do njega in da se nauči, da v takem primeru najde mesto, kjer je koncentracija vonja najmočnejša in da tam odločno laja. Zato pa so potrebne izkušnje, izkušnje in še enkrat izkušnje!

Ta teden nas še čaka trening poslušnosti in ovir, ta teden sem si zadala, da bova delali predvsem na vaji "stoj" v gibanju, prenosu, plazenju, razmišljam še o enem aportu, ki bi bil za Tio bolj primeren, to je bela plišasta toaletna torbica za manikuro :)))), je ravno prav velika in bi bila po mojem mnenju bolj primerna za Tio. Bova videli, bova pa imeli dva aporta, za vsak slučaj! ;) Pa še eno nalogo sem si zadala za teden in sicer pospešeno gledam za plašilke na internetu in iščem najbolj ugodno varianto. Plašilko potrebujemo za poslušnost in sicer strela se na izpitu med prosto vodlivostjo in odlaganjem, torej če ima kdo kakšno idejo, se toplo priporočam.

Drugače pa maksimalno uživamo na sprehodih, nosimo nagobčnik (se moram pohvaliti, da ga Tia nosi že brez problem-juhuhu), skrbimo za dobro kondicijo,... Nekaj dokazov, da res uživamo ( slike je napravila mojstrica in Tiina oseba fotografinja Maja K.):






3 komentarji:

  1. Dober se pripravljamo na izpite:)!
    Gresta jutri na poligon? No, sej te kaj pokličem:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridne sta!!

    Zdej se morma še enkrat zmenit za fotošuting na poligonu - ko bo sonček. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ana: pokliči me pa se dogovoriva, lahko bi udarile rahel sprehod ob Koprivnici+malo poslušnosti in ovir...:)))

    Majči: se popolnoma strinjam, se priporočava! :)

    OdgovoriIzbriši