torek, 16. februar 2010

NAPREDUJEMO!!! :)))

Danes se javljam direktno po treningu, ker sem pravkar na kavču, pri nogah pa mi dela družbo Tia (ki je seveda koma utrujena) in razmišljam o današnjem super treningu. Pa saj je vsak torek in petek super trening, vse stvari v življenju so takšne kot jih pač želiš videti! :)

Ker se približuje april in z njim tudi po vsej verjetnosti najin prvi izpit, sva z našo Evo nagruntali, da bi danes lahko naredili pravo izpitno situacijo, poudarek pa je bil na tem, da pri obeh markerjih ni bilo nagrade v obliki hrane ali igrače, prav tako sem prišla zraven mesta, kjer je lajala Tia in tudi pomagala "ponesrečencu"! :) In Tia je cel plan izpeljala super, na začetku sem jo pred iskanjem dala na "sedi", da se je malo umirila,pa tudi zato, da bo znala nastopati pred sodnikom, da ne bova dobili na začetku črno piko. :) V glavnem z njenim delom sem bila zelo zadovoljna, pri prvem iskanju je še vedno malo preveč vzhičena, kar se izraža z njenimi posebnimi zvoki :), vendar je našla markerja brez problema, tudi njeno lajanje na zaprte markerje je malo bolj drugačno kot na odprte, ampak to je čisto normalno in na tem bomo poskusili delati, prav tako pa obe potrebujeva še veliiikkkooo novih izkušenj, ki so najboljša šola! V glavnem, danes mi je bilo najbolj všeč to, da ni izgubila nič motivacije za drugo iskanje, čeprav ni bilo nagrade pri prvem iskanju, še vedno je bila željna akcije. Sicer je gledala malo pisano po drugem uspešnem iskanju, ko spet ni bilo nobene nagrade, razen mojega "bravvvvooooo, pridnnnnnnnaa", vendar bi po mojem mnenju šla naprej iskat brez problema (do konca za igračo). Po koncu iskanja je sledil pobeg in zaslužena igra, seveda si je potem dala "duška"! Pri naslednji rundi smo naredili malo lažje iskanje, delali smo na finesah, prvo je bilo iskanje z motivacijo na zaprti grob, pustila sem, da je Tia lajala res dolgo časa, počasi sem se ji približevala in dosegla to, da je bila ves čas skoncentrirana na markerja, v drugo pa smo naredili iskanje z motivacijo v temo, kar je danes začuda opravila s svetlobno hitrostjo, ker drugače še ni čisto sigurna v temi in dela bolj previdno kot je njej v navadi.

Torej, za nami je spet en super trening, ki ti naredi takšne lušte, da komaj čakaš in dočakaš naslednjega! :) Edino ena temna točka danes je naš majster iz Začreta, ki nam rad pripravlja različna presenečenja in danes je nastradala Barbarina bunda...eh, kaj češ, s tem majstrom so vsak drugi teden problemi, ker je v njegovi navadi, da si jih rad sam ustvarja, poslušamo ali občutimo pa jih mi. Na žalost je tako, da moraš pač veliko stvari vzeti v zakup! :)


Bogu zaupamo tako, kot zaupa pes človeku. Dovolj je žvižg in pes priteče. Kamorkoli greš, ti veselo sledi. Brez vprašanj, brez razmišljanja. Tudi na konec sveta.
- ANDREJ SISJAVSKIJ -




Psu lahko poveš kakršnokoli neumnost pa te bo kljub temu pogledal in si mislil "Ljubi bog, kako si pameten. Sam ne bi nikoli prišel do tega spoznanja!" - DAVE BARRY -



Ni nam potrebno zaslužiti si njegove zvestobe in prijateljstva. Rojen je za to, da bo naš prijatelj. Ko so njegove oči še vedno zaprte, že verjame v nas. Še preden se je rodil, se je že predal človeku. - MAURICE MAETERLINCK -

Ni komentarjev:

Objavite komentar