sobota, 6. februar 2010

BORDER COLLIE



Ja, čisto so me prevzeli. Mislim, da sem našla svojo doživljensko pasmo. Očarali so me že, ko sem zbirala literaturo o njih, a ko sem končno dobila čisto svojega, pa so me dokončno osvojili. Pa saj mi je dejansko zelo veliko pasem všeč, sploh posamezni predstavniki, ampak borderji pri meni zasedajo prvo mesto. In kaj mi je tako všeč pri njih? Prvo kot prvo, njihova navezanost na gospodarja, oziroma njihova stalna pripravljenost ustreči gospodarju, njihova neverjetna motivacija za delo, želja po akciji, njihova neutrudljivost, ko bi šli čez vse meje, njihova gibčnost, eksplozivnost,...to da so vedno pripravljeni za delo, po drugi strani pa se znajo tako zelo umiriti in so skoraj neopazni...še bi lahko naštevala...vem, da se takšen pes ne rodi, ampak ga dobiš s primerno socializacijo...in ni ga boljšega kot socializiran border collie! ;)
Vsake oči imajo svojega malarja in moje vidijo borderja! :)

Pa še slika dveh najlepših predstavnikov te pasme, eden je čisto moj, za drugega pa lahko rečem, da je čisto malo tudi moj! ;) Njegova lastnica me bo razumela...:)))))))))

1 komentar: