torek, 2. februar 2010

PA GA KONČNO IMAM TUDI JAZ! :)

Svoj blog namreč! ;)
Dolgo je bila želja, vendar se nikakor nisem znala zraven spraviti sama.Z veseljem sem prebirala bloge svojih prijateljev in zraven uživala, včasih sem si kakšen zapisek sestavila v glavi, vendar kaj ko nikoli nisem začela dejansko pisati in ustvarjati. Vedno je bilo polno zamisli v glavi, tako da je zdaj skrajni čas, da jih začnem prelivati na blog.
In o čem sem se odločila pisati? Najbrž se bodo stvari spreminjale iz dneva v dan,sigurno pa bo največ govora o moji psički Tii in najinih prijateljih, ki naju obkrožajo. Veliko bo govora o najini veliki ljubezni, kateri sva obe predani "že" dobro leto, torej o reševanju, pa seveda o najinih treningih, izpitih,potepih, padcih in vzponih,... Trudila si bom zapisati vse najpomembnejše stvari, seveda skozi "moje oči".

To bo za dober začetek čisto dovolj, zdaj pa šibam na reševalski trening! :)

2 komentarja: