sreda, 14. april 2010

NOVI GOJZERJI!!!!!

Končno imam nove!!! Prelepe, udobne, dobro profilirane, trpežne, v glavnem bila je ljubezen na prvi pogled! :)




S starimi sem imela kar nekaj smole, so mi razpadli v slabem letu, čeprav sem bila z njimi izredno zadovoljna, vendar če ni prave kvalitete (čeprav je znamka izredno cenjena in priljubljena), si z njimi ne moreš pomagati.
Upam, da mi bodo novi bolj služili, da bom z njimi veliko prehodila in da mi bodo prinašali tudi malo sreče!!! V soboto pa bodo doživeli tako kot jaz- krst! ;)))



5 komentarjev:

  1. ...pa kvalitetni tudi zgledajo! če kupiš v Igluju, ne moreš kej veliko faliti:))!!

    wiiiii, še malo pa krst:))!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ti jih kar zavidam. Meni so dedjievi - alpinini v slabem letu tudi že pustili na cedilu :( ...bo treba nove :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamara, sam da ti jih ne bo škoda za v ruševino;)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, prelepi!!! Naj ti dobro služijo!

    OdgovoriIzbriši