četrtek, 5. avgust 2010

MORJE 2010



Po dolgem času se spet javljam s svežimi informacijami,me je že Eva opozorila, da je skrajni čas, da nekaj napišem. :) Seveda je prišel na vrsto naš najljubši del leta, ko smo spakirali in se odpravili na letošnji dopust. Moja mama mi že celo življenje govori, da sem otrok morja in sonca. Pa najbrž bo že držalo. :) Letos smo si apartma rezervirali že v začetku leta, iskali smo mesto, kjer imaš lahko zraven psa, imaš privez za čoln in obvezno klimo. In smo ga našli, v raju na zemlji, mesto Batalaža na otoku Ugljan. Mirno mesto, malo ljudi, malo hiš, ne predaleč, lepe plaže, čisto morje, predvsem pa MIR kar mi najbolj dane. Uživali smo 14 dni, veliko plavali, se potapljali, lovili rive, nabirali školjke, kuhali, se učili novih stvari, se družili,... Tia je uživala na polno, vsi so jo vzljubili, najbolj pa se je razumela s šefico apartmaja, ker je lahko vsak dan pojedla ostanke hrane, ki jih je pustila njena mačka, včasih pa je dobila še nekaj gratis briketkov. :) Tia pač...



























3 komentarji: