ponedeljek, 9. avgust 2010

I. letni tabor KDRP Celje na Klopnem vrhu



Kinološko društvo reševalnih psov Celje je organiziralo prvi letni tabor na Klopnem vrhu, kjer smo se zbrali reševalci in vsi ostali člani društva, med te spadajo tako tečajniki male šole, osnovnega šolanja, klikci in pa seveda družinski člani. Malo nam je nagajalo vreme, saj se je spreminjalo iz minute v minuto. Sicer pa je bil tabor izveden brezhibno, veliko smo trenirali iskanje v gozdu, seveda pa je bilo poskrbljeno tudi za zabavni del. Ker sva bili z Ano povsod v isti skupini, se ne bom ponavljala in ker je bila tako zelo pridna in je že ves program opisala, zato prilagam njen link :

http://luna-chocolade-lab.blogspot.com/

Bo pa moja reportaža bolj temeljila na slikovnem materialu. :)

In po čem se bom najbolj spominjala tega tabora:
* Anti Baričevič Swat Group
* večerno druženje v sobi, obilo smeha
* Anine postelje z razgledom za 12,50 evrčkov
* streljanju
* končno sem praktično spoznala, zakaj pravijo in zakaj so mi vsi lastniki borderjev govorili, da se borderji hitro učijo dobrih stvari in da se prav tako zelllooo hitro učijo "slabe" stvari. Tia je imela par hitrih svojih prebliskov, katere sva z Ano preučevali do onemoglosti...:) Punca si pač dela svoje zaključke...:)...ggggggrrrrrrr
* Darje in njenega spektakularnega slow motion zdrsa
* skutin in borovničev štrudelj
* hladen Radler z okusom grenivke v najboljšem trenutku
* učenju novih pridevnikov, na primer biti zatohel
* nizkega štarta zmagovalne ekipe
* medotu, ki ga ni bilo
.
.
.


T&L poiskušata različne načine vožnje, radi sta v boksu...


...ali pa kar tako :))


Tiino delo...:)



Začetno skupinsko poziranje

Tia-husky

Tia pozerka

Izurjeno oko naše fotografinje

Čakanje na začetek iskanja

Gremo naši

Debata s Tio pred začetkom iskanja

Ko ti ni vse kristalno jasno... :)

Zaslužena igra

Malo smo pozirali...

Anti Baričevič Swat Group

Dobesedno smo uporabili nizki štart :)))


Druženje ob ognju

Na koncu bi se rada vsem zahvalila za dobro družbo in se javno opravičila Ani za razgrizen armaflex...sem že pozabila kako mojega psa pena spelje v skušnjavo...:)

9 komentarjev:

  1. Kratko in sladko:)! Super slike, nizek štart zmaga!!!!
    Armič je pa sam mal demuliran, ob straneh, tak da ni panike, sem ga tak mislila malo porezat, da se bo bolje prilagajal boxu, hihi!

    Nisi pa napisala kaj pomeni ZATOHEL in predvsem KDAJ se ga uporablja! Po SSKJ bi bilo obrazloženo nekako takole:

    ZATOHEL
    oddajati, dajati neprijeten vonj po svežem, a malo starem potu-švicu, ko je nujno treba pod tuš; velja izključno za osebe; biti zatohel!!

    OdgovoriIzbriši
  2. In ko nisi več zatohel, potem postaneš COCONUT!!!:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsi trije blogi skupaj dajo pa res vse podatke ... zatohel, pa postelja z razgledom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jup, tulk je bilo vsega, da kako podrobnost spustiš. No, v treh blogih bi se pa našlo res vse, ni da ni:)!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj pa še meni razložte ker me ni bilo: kdo oz.kaj je bilo zatohnelo? :)
    A niso bile sobe 15 eur oz. kakšen razgled ste imeli da so bile 12,5 eur? :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana je že podala definicijo:
    biti zatohel- malo zašvicati, znak, da moraš pod tuš...:)
    Glede sob je bilo tako...ker smo se odločili, da bomo v skupinski, je bila cena 9 evrov/osebo, Ana pa je spala pod strešnim oknom, tako da smo se hecali, da je njena nočitev malo dražja...:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Eva, jaz sem rekla zvečer, da sem zatohla, k še edina nisem šla pod tuš, pol se je pa vsem to smešno zdelo, hihihihihihi

    OdgovoriIzbriši