ponedeljek, 17. maj 2010

NAJVEČJE CVETKE!




Že dolgo časa se spravljam napisati vse cvetke, ki so bile izrečene na račun Tie ali same pasme. Ni mi potrebno posebej omenjati, da hvalabogu še vedno veliko ljudi ne pozna pasme borderski ovčar, čeprav se njihova popularnost vztrajno dviguje, kar po mojem mnenju ni najbolje, saj večina ne dobi realne slike.


Največje cvetke:

- "veš, ta pes se pa že rodi pameten!"
- "a Tia nastopa v reklami za Belinko?"
- "a si videla, da je točno take barve pes kot Tia in nastopa v oddaji Slovenija ima talent???"
- "ta pes pa vse zna, kar hočeš!"
- "a je Hill sin od Tie?"
- "a sta to bratec in sestrca(Lok&Tia)?"
- "to je pa najpametnejši pes na svetu, res!"
- "a to je husky?sam ni čisto tapravi, ker nima modrih oči!"
- "veš, če bi mi imeli hišo, bi tudi imeli borderja!"
- "a Tia je kakšna pasma?kaj to?kako ste že rekli???broderski ovčar?"
- "mi smo pred 20 leti imeli čisto enakega, res, ne morem verjeti, da je iste barve kot naš!"
ZMAGOVALANA:
- "o fak stari pazi lisica!!!" -si predstavljate odziv fanta, ko sem prišla iz gozda s povodcem v roki...:)))


Zdaj sem že dobila občutek, kdo se resnično zanima za pasmo in se je pripravljen o njej tudi veliko naučiti. Vsi vemo, da velikokrat borderji niso primerni za prvega psa, razen v primeru, da narediš prej veliko študijo. Takšni, ki se iskreno zanimajo, jim z veseljem postrežem s koristnimi informacijami in jim pomagam. Tisti, za katere že takoj vem, da bi imeli pametnega psa ali pa bi imeli borderja, ker je to najpametnejši pes, ali pa zato, ker so videli v oddaji, da lovi frizbi ali pa so videli reklame, jim začnem težiti, kako veliko se je potrebno ukvarjati, naštejem nekaj morebitnih negativnih lastnosti, povem, da radi pasejo vse mogoče, tudi otroke in avte...in takšni takoj rečejo, da pa to že ni za njih. Tiste taprave pa to ne odvrne. :)

10 komentarjev:

  1. Zmagovalna je tudi, "za mešančka je pa kr lep", hehehe! Čeprav je bilo to rečeno za Bambija (rjavi doberman)!

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, mislim, da je bilo še ogromno cvetk...vem še za eno...Zorana je ena teta vprašala če je Lok kokeršpanjel?????!!!??? :)) Na podlagi česa že??:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, si me nasmejala :)
    Za Loka tudi vprašajo če je slep na eno učko (ima eno učko modro, drugo rjavo).
    Hill pa je največkrat volk, na drugem mestu čuden husky, pa mešanček, bil je pa tudi že kraški ovčar :D
    Hehe, pa nisem vedela da borderji s starostjo postanejo suhi, pa tudi da s starostjo spremenijo barve! :) Ko kameleoni :)
    Aja, ko sem imela dva zlata prinašalca so me pa spraševali če sta dvojčka :))) Kak je lahko pes dvojček??? :)))
    Ampak una z lisico pa res zmaga! Po moje sta tak mislala da nisi pri pravi :) Si predstavljaš da bi bila Tia še rjave barve??? :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, Tia je še vedno največkrat mešanček...:)))
    Pa še ene sem se spomnila Eva...se spomniš... gre skupina otrok mimo naju, pa gre prva Tia in otroci vzklikajo..."joj kak je lepa, joj kako je prijazna"...pa gre mimo Hill s svojimi steklenimi očmi, apak čisto navdušeno in slišiš otroke ko se pogovarjajo..."veš ta pa je jezen, agresiven"-zakaj že??? :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. ja pa še ena...se spomniš ko je Juretov ati začudeno gledal, ko sem mu povedala koliko je star Hill, pa je reku, da je mislil, da ima najmanj 10 let, ker je že tako siv! :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. hehehehehe, kire cvetke :)!! mi2 z Luno jih žal nimava toliko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hillček res mogoče zgleda mal grozno s to sivo barvo pa svetlimi okicami.
    Ja se spomnim za kulk ga je postaral :) Ampak se mi zdi da res sivo barvo avtomatsko povezujemo z leti :). Sem tudi jaz začudeno pogledala ko sem spoznala od Kaje Hero (cela sive barve), ko sem mislila da je že kar stara, pa mi Kaja pove da ima 2 leti :))).

    OdgovoriIzbriši
  8. Ana, saj jaz za Lolo tudi ne čujem kaj posebnega. Mogoče je bila največja cvetka ta, ko jim ni šlo v račun kako lahko ima labradorec (Lola) dolgo dlako :))) Sploh niso pomislili da je zlata prinašalka :)))
    A pri Luni spoznajo barvo al se jim zdi čudna ker je rjava?

    OdgovoriIzbriši
  9. To je edina "najina cvetka", da bolj malo ljudi ve, da so lahko labradorci tudi rjavi. Čeprav so se zdaj že kr razpasli tudi ti. Veliko otrok me vpraša katere pasme je (vejo, da ni mešanček, hihi), in pol vsi "aaaa, kak je to prijazen pes"

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehehe sem se nasmejala vsem tem izjavam. Dvojčka pa lisica...hehehehe nori ljudje. Se spomnim da ko sem pazla Hilla se včasih ostala odprtih ust kaj vse je bil...hijena, hudo bolan pes, mladič krvoločnih volkov...pa Lok je vedno ubogi slepi pes, včasih z umetnim očesom. Mi je pa hecno, da je Lola labi, xana pa zelo velikokrat zlatko. No jaz povem vsem sitnežem, da je Xana mešanka med psom in srno :) Ana...za labije večina misli da obstajajo le črni...že mojo včasih debelo gledajo, kaj šele tvojo :))

    OdgovoriIzbriši